Asenaguney çevremde cok duydum ikili testi yüksek olup sağlıkla kucagina alinan bebekleri o yuzden canini cok sıkma. Çevremde bi kadina bu bebegin 3kolu 3bacagi var alalim bunu dediler kadin aldirmak istemedi ben bunun mebaline giremem dedi 9ay bekledi 9ayın sonunda bebekler bi doğdu ki üçüz. 3tane bebesi oldu meğer hepsi iç içe duruyormus o yüzden testlere cok takilma kuzum. Bana bile 3lu testi cok yüksek alalim bunu dedi kabul etmedim kağıt bile imzalattilar ki biz tüm uyarilari yaptik hasta kabul etmedi aldirmayi die. Dedim ne olursa olsun bu bebegin yasamaya hakki var aldirmadim millet bebek die hasret cekiyor ama doktorlara kalsa kan tahliline bakarak alacaklar çocuğu. Cevremde de cok var testleri cok yüksek olup hic bir sorun cikmayan hem ciksa bile bunu bize Rabbim nasip eyledi icin ferah olsun kuzum🌸