Sedanurr- Merhaba Biraz tuhaf bir soru olacak ama dışkıda koyu tenk hatta siyah gibi olanlar oldu mu acaba normal mi anormal mi aşırı merak ediyorum
Sukrannur1 Ben 12.haftamda demir ilacı kullanmaya başladım o zaman öyle olmuştu demir ilacı kullanınca normal yani kullanıyorsanız eğer ondan olabilir
aydagulhaliloglu Sedanurr- Bende ilk korkmuş doktorumu aramıştım kan ilacından dolayı o şekilde oluyor dedi banada😅 Şimdi 5 aylığım be hala ilaca devam ettiğim için öyle belli bir süre sonra ona alışıyorsun normal geliyor😅