34Betul44 Duygucancan mayısın 18 de test yaptım aynı bu şekilde silik cıktı üç adet yaptım hepsi aynıydı reglime 4 gün vardı daha ve hemen kan testi yaptırdım pozitifti hcg 188 cıkmıştı bence kesin gebesin 🥰
Sblaydnn Benimde böyle çok silik çıkmıştı net çıkmamıştı, hastaneye gidip kan vermiştim kanda çıkmıştı ☺️ İnşallah hayırlısı olur sizin içinde 🙏
Duygucancan balkaymakoglum hemen cıktı adetime dha 5 gün var bide erken gebelik testıde yapmadım normal kaset testı
balkaymakoglum Duygucancan bencede hamilesin canm Allah analı babali büyütsün benim adet günümde böyle çıkmıştı