Nurce ben kullandım canım. Oğlum yarık damaklı olarak dünyaya geldi. Emziremedim biberon kullandım. Doktor bi tehlike yaşamamak için madela biberon kullan dedi. Biz bu bi biberonu bulamadık sipariş üzerine 3 günde getirtebildik. Ucu çok farklı, iki kademesi var sen elinle sıkıyosun süt ilk kademeye düşüyo ordanda bebek çekiyo. Yani kontrol önce senin sonra bebeğin elinde oluyo. Açıkçası bizi zorladı sevmedi oğlum iki üç gün kullanıp sinirlenip fırlatıp attığımı hatırlıyorum. Normal biberona geçmiştik arada tıkandığı olsada şükür atlatmıştık o günleri