Cnslrsln İlk oğluma hamileyken iki doz olmuştum. Bu hamileliğimde bir doz oldum. İgne küçücük hiç anlamiyorsun bile olduğunu. Bende biraz kol agrısı olmustu sonrasinda, oda normalmiş. Bebek içinse,hiçbir zararı olduğunu duymadım bende iki hamileliğimde de bir zararını görmedim canım❤