Irmakdkm Allah ım deliricem bugün gittiğim doktora gittim 5+4 olmuşuz bu arada hala bebek gözükmüyor. Doktor tahlil yapmadan bana idrar yanması için üromisin saşe diye toz ve mide yanmam için lansor diye mide koruyucu verdi mide koruyucunun reçetesini okudum hamilelikte kesinlikle önermiyoruz dedi ve kadın doğum doktoru bana bunu verdi ne yapmam lazım sanırım doktoru değiştiricem....
Dilekkkk Irmakdkm ben gebeliğimin başından beri doktorum lansor içebilirsin dedi içtim bi sıkıntımız yok şuan şükür 🙏 rennie yada gaviacon da alabilirsin
sudamlasi Irmakdkm içine sinmediyse mutlaka değiştir hatta yeni bi post aç doktor hastane önerisi ve nerde yaşıyosan ilini de yaz öneride bulunan olur. Gaviscon şurup hamilelikte serbest eczacıya yada aile hekimine danışarak kullanabilirsin