Zeynep_dinc Arkadaşlar 88 kiloyla hamile kaldım şuan 95 kiloyum 23 haftalıgız ama merak ediyorum göbüşümüz ne zaman çıkar çok şükür iyiyiz ama merakta ediyorum göbegim vardı zaten çıkıp çıkmadığını anlamıyorum tecrübesi olanlar yazabilir mi🙈🙏🏻
Alparslann Zeynep_dinc bende 95-96 kilo da hhamile kaldim canım boyum olduğu için kurtarıyor çok şükür ama kilom çok evlendikten sonra aldım ilk 3 ay zayıfladım 91 düştüm şuan4 ay bitti kilonuz aynı ama bakalım ne olacak
Smyye1B Zeynep_dinc 85 ile hamile kaldım 36+1 haftalığız bebeğim en son 3 kiloydu bende 94 olmuşum ☺️
Esraa1453 Zeynep_dinc ben 93 le hamile kaldım daha sonra mide bulantısı falan 86 ya düştüm şuan 28. Haftadayız 98 e geldik inşallah daha fazla almam 😊
Merveju Bende 87 kiloyla hamile kaldım 33 haftadyiz ilk başlarda çok almadım ama şuan 105 im biraz ağırlaşıyor uz kilo olarak
Zeynep_dinc Merveju evet bende ilk 3 ay almadım ama galiba son 2 aydır almaya başladım sizin göbeginiz ne zaman çıkmaya başladı zaten göbegim olunca çıkıp çıkmadığını anlamıyorum 🙈
Hande123- Merveju beslenmeniz nasıl peki?doktorunuz çok kilo aldığınjz için diyetisyene yönlendirdi mi sizi?Çünkü yüksek kiloyla başladığınjz için çok kilo almanız istenmez,max 7-8 kiloyla hamileliği bitirmeniz beklenir
beybiisu Ya ben de sizin gibiyim, 110 kiloyum şu an:( 22 haftalığız ve hissedemiyorum bebişimin hareketlerini de
yarenaygk34 Ben 80 kiloda hamile kaldım 22. Haftaya kadar hiç kilo almadım sonra almaya başladım 38. Haftadayım 92 kg olmuşum son aylarda çok hızlı aldım aslınsa yemem aynı ama alınıyor demek ki
Zeynep_dinc yarenaygk34 maşallah sizinde az kalmış bebişinize kavuşmaya göbeginiz kaçıncı haftadan sonra çıkmaya başladı çekim yapmayı düşünüyorum ama çok çıkmadıgı için çıktı ama kilom oldugu için çok da hamiş göbegi olarak gözükmüyor 🙈
Zeynep_dinc gulnihal__ ahaha ya yinede az almışsınız maşallah 😍 saglıklı olsunlarda inşallah kilo verilir
yarenaygk34 Zeynep_dinc sağol canım valla benim ikinci gebeliğim hemen çıktı karnım zaten ilkindede çok büyüktü ben de şikayetçiyim beş aylıkken gören sen yarın doğurursın diyordu
Gozdgn Zeynep_dinc merhaba ilk hamileligimde 107 ile hamile kaldim 115le dogum yaptim 5 aydan sonra cikmaya basladi karnim ikinci hamileligim suanda 106 ile hamile kaldim 23 haftaligim 107 kiloyum suan karnim belli oluyor benim
Zeynep_dinc Gozdgn ya maşallah 😍 benimde evet çıktı biraz hissediyorum kendimden ve ay ay foto çekiniyorum farkediyor mu diye daha çok kaçıncı aydan sonra belli olmuştu
nfssultan1 78 ile hamile kaldım şuan 24 haftalığız ve ben 85 kiloyum 🙊 doğuruna kadar kesin daha alırım fazlasıyla 🙁 Hareketlerini hissediyorum 18′den beri çok şükür ama göbeğim hâla yok dışarı çıkınca anlaşılmıyor 🤷♀️ Artık çıksın diyorum 3 ay kalmış şurda 😅
Zeynep_dinc nfssultan1 ahaha aynı bende 3 ayımız kaldı hamile çekimi yaptırmayı düşünüyorum ama göbüş sanki göbegim gibi duruyor midem de büyük gözüküyor sanki yada hormonlardan psikolojim bozuldu 😂
Gozdgn Zeynep_dinc 7 den sonra daha net belli olmaya baslar ama kisiye gorede degisebiliyor canim bence cekim icin 8. Ayi bekleyebilirsin
Deemetibostnci Zeynep_dinc 90 kiloyla hamile kaldım şuan 86 kiloyum almadım verdim 27+3 haftalığız umarım dogumdan sonra almam benim de göbeğim vardı daha bu ay gerildi büyüdü karnım
nfssultan1 Deemetibostnci Nasıl başardınız 👏 Diyet ile mı ilerliyorsunuz? Şeker yüklemesi yaptıracağım çok korkuyorum çıkar diye ya 🙁