VeraRi19 Arkadaşlar vajinamda aşırı kabarma ve içeride şiş damar görüntüsü var. Doktora gidildiğinde nasıl muayane ediyor elle mi yoksa kamera vs. cihaz ile mi?
ebrue66r VeraRi19 bende de çıktı canım baktı ama bir tedavi uygulanmıyor muş ağrı yaptığında buz koy dedi ve herkes doğumdan sonra geçtiğini söylüyor doktorum da hamilelikte olabiliyor doğumdan sonra geçer dedi
VeraRi19 Rum-1 Aynen öyleymiş bende gidip muayene oldum. Siz kaç haftalıksınız ve çok mu ileri varisleriniz? Ne dedi doktor?