pnrgzms Merhaba 34 hftalık gebeyim ve göğsümde ne büyüme ne süt dolması ne hassasiyet hicbi degısım yok😔 endıselenıyorum da bazen sütümmü olmıcak dıye normal mi deglmı snradan mı oluyo hıc bılmıyorum böyle bıseyle karsılaıp normal sütü gelenler varmı hıcbı sorun yasamayn
Muezzarabiaertyudf pnrgzms bende aynı endişe deyim korkutuyor um ya çokda psikolojimi etkilemek istemiyorum hiç gelmez diye ama üzülüyorum
YamurmitKayhan pnrgzms kızlarr bende öyle sanıyordum ama şişmiyor zaten aksine ilk zamanlar yumuşuyor salınıyor hafif masaj yapın yumuşak anında hafifce sıkın bakalım su damlacıkları varmı ama sertken sıkmayın cıkmaz bir de sürekli sıkmayın cıkarsa ..
Kuzeyinannesielaa Bende 35 haftalıgim aynı durum benim içinde geçerli hiç fark yok .. inşallah sütümüz gelir..
Anemon Korkmayın arkadaşlar benim ikinci gebeliğim benimde aynı ve ilk oğlumu 2 sene emzirdim ve gayet güzel kilo aldı. Bebeğiniz emdikçe sütünüz artacaktır
FerdaElmaBilen Bnde 34 haftalığım benden de geliyor Bnde gelmesinden korktum sonradan gelmez mi ki diye özellikle sıkınca çık geliyor