Fyzaltuntas canım benim ilk çocuğum düşük oldu doktorlar kimyasal gebelik diye geçiştirdi ama ben gece rüyam da korkmuştum sonra kızıma hamile kaldım hep Yasin okudum sağlıklı doğdu bu bebekte o muskadan alıp taktım ilk başta gece sıçramalarım vardı taktıktan sonra geçti tavsiyem onu bi dene