Bende totem yaptım kizlar inşallah gelir sağlıkla bekliyoruz 🥰😘 son 14 gün 🤗
Aysu1616 Bizimde şafak 14, çok az kaldı ❤️
Aysu1616 bak ya 😂 sıranızı bekleyin önce biz 39+5 den selamlar 🙋🏻♀️
Aysu1616 bizimde son 9 gün ama kızım biraz inatçı galiba ☺️
40+1hala gelmeyen kızım
EGF 40+0 benim oğlanda gelmiyor 😂😂
Gorkemm 🙂 bunaldım iyice doğsalar da rahatlasak
39 da gelmeyen oğluşumm beklemedeyiz