Marblingg 1Neseekokcen_ ben dun yaptirdim bisey cikmadi cok sukur ama cok uzun suruyo bunaltti yani 4 saat surdu
Aleynaeylul Ben yaptırmadım 27 haftadayım ama hala kararsizim 28 e kadar yapılabiliyormuş açlık sekerim düşük bile cıktı ama yinede emin değilim
Elayvzz Aleynaeylul nasıl bu kadar kararsız kalıyorsunuz bu konuda anlamıyorum bu bebegi riske atmak demek bana da yaptırma dediler ben dinlemedim kimseyi 24. Haftada yaptırdım iyi ki de yaptırdım şekerm çok yüksek çıktı insülin kullanıyorum şuan gebelik hormonu yapıyor bu şekeri
Hazalaskin 1Neseekokcen_ 39+6 yım 25 de yaptırdım iyiki de yaptırdım şeker çıktı çünkü dikkatli takipli bi gebelik geçirdim ölçüm yaptım sürekli şeker varsa ve bilinmezse tehlikeli olabilirmiş çünkü ani bebek ölümleri yada görme engelli işitme engelli falan olabilir bilmeden şekerin yükselirse bebek zarar görebilir dedi doktorum
Aleynaeylul Elayvzz aile hekimim yaptirmamami söyledi kadın doğum doktorum da yatırsan da yaptırmadan da olur dedi kararsizligim bundan. Illa yaptır denseydi yatırırdım zaten..
Luliveannesi 29 haftalıkken yaptırdım 75 Gr elmalı soda gibi bişey içiyorsun ac karna 1 saat aralıklarla kan verip sonucu ogreniyorsun bnce yaptirmalisin
Mommyandbaby Kararsiz olanlara soyluyorum, 50 gr lik veta 100 gramlik octogibiz glukozlu icecekten aldigibiz sekeri gun icinde yediginiz ekmekten, mehveden, vs aliyorsunhz zaten . Iki dilim baklavadan aldigkbiz sekere de esdeger bilginiz olsun …