Tugbaaa___ Boya konusunda benim doktorum izin vermedi. Bitkisel boyalarda bile kimyasal var önermiyorum eğer illa boyayacaksan da Hint kinasiyla boya ve çok bekletme saçında, diplerine de çok değdirme dedi ben de 5.ayda Hint kinasiyla boyadım. Kestirmek konusunda bir bilgim yok.