Kızlar pek bı ümidim yok artık yoruldum var mı yok mu bekle bekle akışına bıraktım hayatı bu yüzden sizde durumlar ne benim 5 Haziran adetim ama duzensiz benimki uygulama üzerinden takip ediyorum burda gebe haberlerini gördükçe sanki bende varmış gibi seviniyorum rabbim nasip ettiği herkesin kucağına sağ salim almayı nasip etsin.
Test yapan var mı belirti yada doğrusu hamilelik ile adet belirtileri benzer ama içimizi dökelim bakalım beraber sayalım geriye 🥰