Mavi20 glam greenmom ürünlerini kullanıyordum. Bulaşık makine tableti falan kapağını açınca o kimyasal kokusu olmaması enfes. Bu sefer bebek yumuşatıcısı aldım kendime 😂 ve çok beğendim 🤗 büyük ihtimal greenmom kullanacağım.
Sinemiraz glam canım ben moms green hemen hemen herşeyini kullanıyorum bulaşık temizleyicileri el sabunları çamaşır suyu genel olarak çok memnunum hatta evime gelen herkes sıvı sabunun markasını soruyor gönül rahatlığıyla tavsiye ederim.
Eda9719 Dün ini baby de katkı maddesi olduğunu duydum arkadaşımdan o çok araştırıyor ama diyerini bilmiyorum canım😊
Smyd Ben mom's green almayı tercih ettim.Kokusuz hem de sles, fosfat ve paraben içermiyor.Üstelik bir Türk markası.Bulaşık deterjanı ve tabletini kullanıyorum bir süredir onlardan memnunum.Bebek deterjanını da daha 1 kere kullandım kızım doğmadan kıyafetlerini yıkayıp ütüledim.Umarım ilerleyen zamanlarda da memnun kalırım.😊
arastiran_anne Unibabyde zararlı kimyasal var, green clean kullanmanızı öneririm.carrefourlarda satılıyor,doğal bir ürün.