Sevdeylmaz Hiç bir belirti yok ilk gebeliğim biraz sancı çıktı geçen hafta ama ben hissetmiyordum açılma da yok. Post açınca geliyor diyorlar inşallah işe yarar gelir oğlum 🥰 Bir de kardeşimin düğünü var böyle giderse katılamayacağız 🙈
Gorkemm Sevdeylmaz vallahi hurma adaçayı yürüme merdiven inip çıkma sıcak suya oturma ilişki hepsini denedim hiçbiri işe yaramadı 40 olduk bugün sayacak günümüz de kalmadı hala gelmiyor bu hafta geldi geldi gelmedi haftaya illaki gelecek 😂
Sevdeylmaz Gorkemm son haftalar en zoruymuş beklemek bıktırıyor. herkes geldikten sonra daha zor diyor ama. İnsan görmek istiyor sağsalim kucaklamak. Siz de sağlıkla biran evvel kavuşursunuz inşallah
Gorkemm Sevdeylmaz amiiin benim etrafımdakilerde sürekli son iyi zamanları diyor ama böyle çok tedirginim ha bir şey oldu olacak diye