Altntp Hayır zaten üst kısmı çok yumuşak. Ben kendi bedenimi almıştım, bir beden büyük de aldım sonra. Her şekilde rahat oluyor. Zaten lastikli üst kısmı sıkmıyor, emin olmak isterseniz büyük beden alın daha rahat edersiniz. Bende dışarıda dikiş yoktu, yapıştırma yapmışlardı. Onun da üstüne steril kalması için gazlı bez gibi bir şey yapıştırdılar. İkinci gün onu da çıkardılar. Bir sorun olmadı yaraya temas eden yerde.