Nezii Nermin994 Açıklık demek istiyorsun sanırım. 14.haftadan beri yatıyorum 34 haftalığım geçmiş olsun
Nermin994 Nezii evet acillik tesekkur ederim bende artiq 3haftadir yatiyorum Allah sizede yardimci olsun
Merve234 Nezii ilk defa duyuyorum 14. Haftada açılma. Çok zor Allah yardımcınız olsun bende 33te açılma oldu 36 haftaligim yatmaktan bunalıma girdim
QUEEN088 Nermin994 Aynı sorun bendede 20 haftadan sonra başlıyo.O yüzden progestron fitil ve ilaç kullandiriyorlar.İlk gebeliğimi 22 haftada düşük yaptim. 2-ci gebelikde 34+5 de doğum yaptim.Bakalim bu nasu olucak.İnseAllah hepimizin için guzel olur🤲🏻