iko_seto_2 Ayağımda ilk gebelikten kalan egzama var ve malum havalar sıcak olduğundan başladı tekrar şuan 3 buçuk aylık hamileyim kına geçirir diyorlar sizce ne yapmalıyımmm????? 😔