534534_ Kızlar 38 haftalık hamileyim karnım ve belim ağrıyor aşağı yanıma bebek basınç yapıyor arada suyum ya da nişanım gelmedi
Tssemanur 534534_ canim bende aynıyım sanki suyum gelecek gibi ama birsey yok. Dun gecede altımda acilma hissettim sanki iğne batar gibi gece gece çok kötüydü. Dedim ki eyvah bu böyleyse suni sancıyı düşünemiyorum
534534_ Yesim yani anlamadım günü yaklaştı zaten de napayım bilemedim hastahaneye gidicek kadar ağrı dayanılmaz değil çok dayanılmaz hale gelir o zman giderim ama şu an böyle duruyorum bugün oldu o da
534534_ Tssemanur Benim ilk gebeliğim ama bel de değil de karında sancı olması gerekiyormuş doğumun başlaması için yaklaştığı için de günü böyle şeyler hissetmemiz normal heralde ama insan yine de panik yapıyor anlamıyor tecrübesiz olduğu için
Tssemanur 534534_ yok canım ağrının belden karına karından bele vurması gerekiyormus. Benim de belimde agri yokki. Gece uyurken ağırlık oluyor sağa sola donmekte