Hamimlar ben ömür boyu kabızlık çeken biri olarak hamile kaldığım günden beri günde 3-4 kere çıkıyorum ve en kötü yanı hemoroid olması bagırsakların çalışma sebebi bebişler tekmeleri bi iyi yanı da hamileliğimde bagğorsaklarım cok çalıştı diye sade 10 kilo aldım 39 hafta dayım suan bence cok sorun etmeyin muz hem bebeğe hem size iyi gelecektir