Hakiko Lykiav 🙋🏼♀️39. Haftadayım aynı şekilde halsizlik şişlik yorgun hissetme sürekli uyku hali hepsi mevcut dün doktordaydım normalmiş önemli olan bacakların şişmemesi ve bebeğin hareketlerinin yarı yarıya düşmesi durumunda acile gel dedi . Artık sürekli dinlenme halinde olacağız son günlerdeyiz
Yesim Lykiav onun belirtileri daha farklı canım, artık çok ağırlaştın doğum da yaklaşmış senin yazdıkların da buna işaret ediyor korkma yine de daha da kötü hissedersen doktora git nts de belli olur 💜
Hakiko Lykiav Gebelik zehirlenmesi üstte yazdığım gibi bebek hareketleri ve bacaklarda şişlik olursa olabilir ayak bileklerine kadar olan şişlikler normal kabul ediliyor aklına çok takılırsa bi idrar tahlili yaptırabilirsin
Lykiav Yesim sağlık ocağına gittim tansiyonum 12-8 normal çıktı. Son haftaların ondan olabilir dedi. Umarım öyledir 🤣
NurSima2605 Merhaba kızlar benim bel ağrım oluyor adet sancısı gibi yeni hamileyim sizce bu normal mi