Hanımlar ben telefonla arayıp öğrendim. Merak edenlere cevap olsun.
Öncelikle özel oda, vip oda diye bir şey yokmuş.
Ayrıntılı ultrason, kan sonuçları gibi doğumunuzun başından beri elinizde olan belgelerle gitmenizi istiyorlar.
Acilden giriş yapıyorsunuz.
Doğumu tek kişilik odalarda yapıp, sizin ve bebeğinizin tüm işlemleri bitikten sonra servis katına çıkarılıyormuşsunuz. Genelde tek kişilik odalar müsait oluyormuş.
Refakatçi genelde kadın istiyorlarmış ancak eğer tek kişilik odaya alınırsanız eşinizin kalmasında sakınca yokmuş.