Meyrik Bir kürtaj bir de düşügüm oldu şimdi de 5 haftalık hamileyim cumartesi günü doktor keseyi görmüştü ama şimdi az az kahverengi leke geliyor ve bende korkuyorum bu da düşücek diye korkmalı miyim sizce ??
MinnieMouse Meyrik keseyi ve bebeği görmeden bişey yapmazlar ama yerleşme kanaması olabilir kahverengi lekelenmeyi çok tehlikeli görmüyor doktorlar canım. İstirahat et bol su iç. Mümkün olduğunca uzan dinlen iş yapmamaya çalış. Bebisin seninledir merak etme 💕 doktor progestan verebilir.
Yesim Meyrik öncelikle korkma, doktora git muhakkak progestan verir bişeycikler olmaz. Dinlen ve kendini yorma. Rabbim size bağışlasın 🙏🏻
Tgb_123 Meyrik hayır hiç korkma benimde oldu hala ara ara hafif leke oluyo bunlar gayet normal ama tabi sen yine de git belki Progestan verir belki dinlen der ben şuan mesela sürekli yatıyorum şeninde belki dinlenmem gerekir telaşa yapma sakin ol