@zeynonunannesiiii bebeğinizin kilosu haftasına göre gayet normal bence, bende gebeliğimin başından beridir idrar yolu enfeksiyonu var 37. Haftamdayım geçen hafta yine yaptırdım yine çıktı bebeğin kilo alımını engelleyecek bir sebep değildir bence. Tek kullanımlık suya atmalık şaşe ve bol su ile geçti gebelik dönemi, sadece ilk haftalarda doktorum erken doğum riski oluşturuyor demişti o kadar.