Merhaba kızlar
Bir önceki gebeliğimde anensefali sebebi ile Bebeğimi kaybettim
İkili taramaya gittiğimde belli olmustu
Şimdi yeniden hamileyim yarın ikili taramam var bir yanım heyecan bir yanım korku dolu inşallah bu yavrumu sağlıkla kucağıma alırım
Rabbim hepimizin bebeklerini sağlıkla kucağımıza almayı nasip eylesin 🙏🏻🤍