Esrayprk maşaallah. Allah bağışlasın. Ben 30.haftamda herşeyi yavaştan almaya başlamıştım. Eksiklerimi hallettim. Bavulumu tamamen 33.haftamda tamamladım. Bebişin eksiklerini ve ihtiyaçlarını da aynı zamanda hazırladım. Tedbirli olmakta fayda var biliyorsunuz. Bebişler ne zaman isterlerse o zaman geliyor. Riske etmek istemedim ben şahsen. Tavsiyem erkenden hazırlayın herşeyinizi. Kafanız rahat eder hem. Son anda panik yapmayın. Bişey olur belli olmaz. Kalmayın sonra öyle. Hatta eşinize hazırladığınız çantanın yerini gösterin. O da bilsin. Bebek kıyafetlerini aldığım gün yıkayıp ütülemiştim. Bekletmeye gelmiyor pek. Hemen dolabına astım. Zamanında yapmak lazım herşeyi. Sonra eliniz ayağınıza dolaşıyor. Gerek yok yani. Rabbim evlatlarımızı hayırlısı ile kucağımıza almayı nasip etsin🤲🏻