Hazal1301 Benim tahminimce bebek başını doğum kanalına soktuğu İçin sancılarınız var. Rahim açılmadıysa doğum başlamamış o zaman. Bildiğim kadarı ile bebek tam pozisyon alınca da böyle sancılar oluyor. Fakat doğurmak İçin rahim açıklığı şart biliyorsunuz. Henüz o aşamaya gelmemiş bedeniniz belli ki. Panik yapmayın lütfen. Sakin olun. Önünde sonunda bebeğinize kavuşacaksınız. Merdiven çıkmak, bol yürüyüş yapmak (ama ne çok tempolu, ne çok yavaş ortalama bir hızda), bacaklarınızı yanlara açıp hafif yukarı kaldırmak çok işe yarıyor diye biliyorum ben. Squat zorlar son zamanlarda. Tavsiyem sert bir sandalye koyun arkanıza. Düzenli nefes alıp vererek sandalyeye oturup kalkın. 15 tekrar yapın, 5 dakika yürüyün, tekrar yapın. Eminim faydası olacaktır. Rabbim tek nefeste kurtarsın sizi inşaallah🤲🏻