omerinannesiii Bebiş uyumuşken post açıyım dedim sütün daha kaliteli olması için önerebileceğiniz yiyecek içecekler varmı 🥰
burcuo omerinannesiii Bazı yiyeceklerin gaz yaptığı söyleniyor evet ama bebek zaten gazlı bir bebekse bir şekilde de geliyor. Ben kayısı da yiyorum hoşafını da içtim. Öyle aman aman gaz sorunu olmadı çok şükür. Sütünüz bol olsun 😊🙏🏻
omerinannesiii zeynepdurunun_annesi bunu çok duydum ama kayısı gaz yapıyor diye biliyorum cesaret edemedim 🥺
zeynepdurunun_annesi omerinannesiii annemin bir numaralı süt artırmak taktiğidir 🤷🏼♀️ çevremde memnun olan çok kişi var ama gaz olayını hiç duymadım
omerinannesiii burcuo teşekkür ederim ❤️ Deneye deneye öğrenicem artık daha ilk bebiş olduğu için tecrübesizim ☺️