Bende 27+3 deyim. Dün inanılmaz bir baş dönmesi yaşadım doktorumla görüştüm tansiyona baktır dedi. 10.5 çıktı normalde hep 12 8 13 7 olur. Adanada yaşadığım içinde doktorum sıcakların çom etkilediğinden bahsetti. Ayaklarımı havada tutmamı ve sade soda tüketmemi söyledi. Ve gerçekten dinlenmek artı soda çok işe yaradı.