Nskyhn Abim de 5 kiloya yakın normal doğmuş zamanında. Annem bütün hastalıklarının o doğumdan sonra kaldığını söylüyor. Bitmiş tükenmiş kadın. Normal zamanlarda kesinlikle normal doğumu savunuyorum ama bazı durumlarda kesinlikle sezaryen çok büyük bir nimet ınsanlık için.