Mercimeginannesi15 Kızlar evinde bebek odası bulunmayanlar çocuklarınızı kaç yaşından sonra ayrı odada uyumaları için ayirmalıyız
2bebe1gebe Mercimeginannesi15 oğlum 2.5 yaşında ben başta hata yaparak sürekli yanımda uyuttum 1 haftadır anca anca odasına alıştırıyorum ve ilk defa dün akşam hiç gelmedi yanımıza kızımda 1.5 yaşında o sallanarak uyumaya alışık simdide ona yatak yaptım ilk önce sallanmadan uyutmaya alıştırıp odasına geçiricem onuda
[silindi] Mercimeginannesi15 ben de hiç düşünmeden araştırmadan odasına yatırdım 13 aylık. Bir sorun sıkıntı yaşamadık yani. Zaten kendi yatağında yatıyordu bizim odamızda da. Pat diye geçti.