___Havva27 Kaç haftalıkken ödemeler oluştu sizde bnde hic Bsy yok şimdilik 30.gebelik haftasındym İnş hiç olmaz
Ffd ___Havva27 kişiden kişiye değişiyor bence canım benim 26.haftada ayak bileklerim de ödem olmaya başladı şuan 33. Haftadayım ayak bileklerim de oluyor hâlâ
litfenama ___Havva27 kişiden kişiye değişiyor. Bende 35.haftaya gireceğim ama henüz hiç ödemim olmadı. Umarım olmaz tabi.
Buke33 24 hastalığım bende başladı 5 lt su içmeme rağmen 😭 doktor gebelik zehirlenmesinden suphelendi tahlilleri dün yaptım sonuçları bekliyorum
annesinin_beybisi Buke33 sadece ödem olduğu icin mi şuphelenfi baska belirtilrt de var mi benim de 24 te başladı sanmıyorum zehirlenmeden kaynaklandığını. beslenmeden olabilir
Tubmavi ___Havva27 30lardan sonra başladı ben de ayaklarımda biraz zorluyor. Şişince yorgunluk hissi veriyor yüzüm gözüm şişmedi. Doktora sorsan ayakta da yok ayağım çok küçük diye anlamıyor ince diyor ama ben biliyorum hissediyorum da.