-zlhzynp- 10. Haftadan herkese selamlar😊 Kızlar bu hafta itibariyle bende bel ağrısı başladı ki sormayın. Çok şükür kanama falan olmadığı için doktora gitmeyi yada aramayı düşünmedim ama ağrı devam ediyor. Sizler de nasıl acaba bu haftalarda normal mi ?? Geçmesi için herhangi bir Öner’iniz var mı
Esilaminel -zlhzynp- kendi adima soyliyim cok normal... Simdi post actim agrilar basligi adi altinda 22 haftaligim hala artarak devam ediyor... Allah kolaylik versin hepimize... Saglikla kolaylikla kucaginiza almaniz temennisiyle⚘
AdasMom Ben 16. haftamdayım ama malesef bende de yaklaşık 5-6 haftadır bel ağrısı var. Bazen dayanılmayacak kadar artıyor ağrı. Doktorunuza danışıp fizik tedavi başlatılabilir. Ben serklaj olduğum için fizik de yapamıyorum. Dinlenmeyle azalıyor ağrılar. Başka çaresi yok gibi
Gonul35 12 haftaligim yurutmicek kadar cok agrim oluyor ama doktor rahim buyumeye basladigi icin baski oldugunu bu nedenle agrilarin olmasi normal yapabilc3k bisey yok dayan dedi
-zlhzynp- Ya bu sebeplerdense dişimi sıkar dayanırım ama acaba düşük mü yapıyorum deyip düşecek mi deyip strese giriyorum... kanama olmadığı sürece tehlike Yok galiba 💆🏼♀️💆🏼♀️