Bsrbsrrr Kızlar ayaklarımda ödem yok ama parmaklarım çok şişti😕 özellikle sabahları uyandığımda daha çok şiş oluyor su tüketiyorum çok tuzlu tüketmiyorum ne yapabilirim 😕 36+ 4 günlük hamileyim🫣
2melekannesii___ Bsrbsrrr Benim de oyle 37 haftalığız. Ayak el parmaklarim şişti bir hafta icinde de yüzüm ve bacaklarim şişti. Dudaklarim bile şiş net bi sekilde anlaşılıyor. Ilk gebeligimde de doğumumdan 2 hafta once sismeye başlamıştım insallah haftaya doğururum 🙃 Neden şişiyoruz tam bilmiyorum ama bende beklym şurda 😊💙
Ozlm0916 Bsrbsrrr bendede dün başladı parmak sismesi ya 30+4 olduk cok tuzlu tüketmiyorum hele aksamlari ellerim ayaklarim sisiyor iyice gece yatamıyom sıcaklarda daraltıyo zaten ayaklarım gafruluyor sanki
2melekannesii___ Bsrbsrrr Senin sadece ellerinmis dua et 😂😂 Çok hareketliyim aslinda ama neden şişiyorum anlamadm
Bsrbsrrr 2melekannesii___ Oekrk Valla yüzüm bana şişmedi gibi geliyo ama fotolarda şişmiş gibi duruyor😂 Ayaklarım çok uzatmadığımda oturur pozisyonda şişyo
Ayyccaa Ben 21 hastalıkken başladım şişmeye Parmaklarım çok fena şiş oluyor her sabah yumruk yapamıyorum Gün içerisinde çok su tüketiyorum ama yine aynı Sabah uyanınca ayağımın üzerine basınca bile diken diken batıyor Erken başladım Genetik galiba biraz da
Bsrbsrrr Ayyccaa ellerim öyle işte bende yumruk yapamıyorum Acıyor uyanınca sonra biraz daha hafifliyo