Damla25 30 haftalık olduk bebeğim kaç haftadir baya hıçkırıyor hıçkırıgi sanki vajinamda çok asagda hissediyorum ve huylaniyorum 27 haftayken baş aşağı gelmişti sonra düzelmsti yine mi öyle olms niye o kadar asagda hissediyorum bilen var mı?
Eso2121 Damla25 benmde uzun zamandır öyle bebek baş aşağı pozisyondayms . Doktor kontrollerinizi ihmal etmeyin