mervegly_7 İsteğe bağlı sezeryan da psikiyatri bölümünden rapor mu almak gerekiyor ? Artık isteğe bağlı sezeryan olmadığı için böyle bir belge istiyorlarmış 🥺
Gamzer mervegly_7 İlk oğlumu isteğe bağlı sezaryen oldum. Hiç psikologtan belge falan istemediler. İlk defa böyle bisey duyuyorum. Hangi sehir ve hangi hastane ki orası?
mervegly_7 Birboncukannesi bana da baya saçma geldi ne kadar normal doğum istemek normalse sezeryan da öyle olmalı rapor ne alaka
mervegly_7 Bccsn hastane istedi ben normal doğum istemiyorum dedim o da isteğe bağlı sezeryan yok böyle bir belge gerek dedi
mervegly_7 Denzk böyle saçma şeyler bir benim başıma gelir zaten 😂 hayır bir kağıt çıkartıp kendi isteğimle olmak istiyorum deyip imzalasam o da tamam psikiyatriden belge ne alaka