Bebegim0101 merhaba kızlar,dun gece 11 de catlatma ignesi oldum buarada ovulasyon testide yapıyorum dun silikti ovulasyon bugun pik gorunuyor.Igneden kaynaklidir degilmi??
FatmaNur_27 Bebegim0101 hiç denemedim çatlatma iğnesi yaptıktan sonra ovulasyon testi yapmayı ama muhtemelen iğneden dir
Bebegim0101 Powergirls bende dun oldum.Yarinda aşılamam var.Bide seyi soracaktim suan su gibi akıntı var normalmi