Cinarsmom Mimozaaa iljinde hiçbir şey yoktu. Gece suyum geldi gittim 2gün sonra doğurabildim suniyle 🥲 şimdi de son haftadayım kadılmalar var ama başka belirti yok
hunilimom Mimozaaa hiç belirtim yoktu bir gece suyum geldi ondan sonra başladı sancılarım öncesinde hiç bir belirti yoktu
Prensesss123 Mimozaaa ilk doğumunda karın ağrısı çektim bir gün boyunca akşamına gittim hastaneye doğum başlamış demişlerdi ertesi gün doğum yapmıştım ikinci doğumumda ilkinde vakti kasılmalar başladı bütün gece dakika tutup bebek hareketlerini takip ettim ertesi gün hastaneye gidip akşamına doğum yapmıştım. Bunda 37+6 olduk daha tık yok bebeğim en son gittiğimde de makat gelişt bakalım hakkımda hayırlısı
Mimozaaa Evet en son bu postu paylaşmışım, doğum yaptım ama suni sancıyla bebeğimin suyu bitmişti :) Allah herkesin sağlıkla kucağına vermeyi nasip etsin arkadaşlar :)