Ays_cskn Allah yardımcınız olsun bende öneri amaçlı yazdım zaten . bende riskli gebeyim kalp ve tansiyon hastasıyım . İlk gebeligimde 34+5′de bende hareket yavaşlaması sonucu doktora gittim meğer kalp atışları da yavaslamis bebeğimin acilen sezeryana alındım ve bebegi son anda kurtarmisiz dedi doktorum meğer 3 kez kordon dolanmis boynuna … O yüzden hareket yavaşlaması diye duyduğum anda yorum yapıyorum çok zor günler geçirdik kuvoz yoğun bakımı bebegimden ayrı kalmam vs derken Allah kimseye yaşatmasın 🤲🏻