betul91 Merhaba ben 14+4 haftalık hamileyim 2 gündür adet sancısı cekiyorum sanki sürekli değil kesik kesik ağrılar ama strese sokuyor beni ve bembeyaz da bir akıntı akabinde ne yapmalıyım acil cevap arkadaşlar 😒😒
Powergirls betul91 oluyor öyle şeyler önemli bi durum yok çok çok ağrın olursa doktora git bende hamileyken öyleydim ☺
betul91 Powergirls korkmama gerek yok değil mi misal suan yok agrı adetken ki gibi birden giriyor yavaş yavaş azalıyor haftaya da zaten kontrol var
Powergirls betul91 yok canım yerleşiyor genişliyor rahim ondan bende çok korkardim üzerine titrerdim fazla da düşmemek lazimmis kaybedince anladım bebegimi 😑 neyden korkarsan başına geliyor o yüzden kafana takma kanama ve şiddetli ağrı yoksa normal