Kızım ,7 aylık 5 aylıkken ek gıdaya başlamıştım tek meme emiyor yetmiyordu gayet iyi gidiyorduk yemeğe alıştı dedim diş çıkarttı ondan sonra yeme düzeni değişti çok zor yemek yiyen bı bebek oldu agzind la bekletiyor hep geçer diye düşünüyorum fakat bu aralar da yediğini kusuyor yemek yedirmeye başlayım ilk ağzına alsın kusuyor napcami şaşırdım neden olabilir doktora götüreceğim önce bilgili annelere sormak istedim 🖐️🙏