Eveett son 100 postu açmıştım en son şimdi doğum geldi çattı yarın 1 haziranda 7.30da yatışım yapılacak 39. Hafta da doğum yapacağım yani heyecan stres var tabi kafamda deli sorular inşallah Allahın izniyle bu saatlerde bebişim yanımda olur 🥲 dualarınıza talibim… bende sizlere dua edeceğim Allah tüm anneleri sağlıkla evlatlarına kavuştursun içinde de beni 🥺