Zehragniken newbabyno2 adet günüm 1 gün geçince 19.5 ile öğrenmiştim hatta 3 gün sonra kan verdim ama 2 kati artmamisti bile sağlıksız olduğunu düşünüyordum çok şükür öyle değilmiş 27 haftalik olduk bugün. Sen günün geçince yine kan ver artmıştır inşallah
Kubra_6 newbabyno2 canım bende iki gün kala 37 ile öğrendim her iki günde bir tekrarladım 37-88-215-530 çıktı iki katı yükseldiği sürece sıkıntı yok
Caglaasya newbabyno2 önemli olan bu değerin azlığı çokluğu değil 2 günde bir düzenli artık göstermesi en az %60 kadar artması gerekir
newbabyno2 Kubra_6 telrarlamaya gerek yok 3 hafta snra ultrasonda bı baktır dedi ama kımyasaldan korkuyorum
Elfs newbabyno2 36 ydı hem de adet olmama 1 gün vardı şimdi 40 haftalık hamileyim önemli olan 2 güne bir artması hayırlı olsun 🙏
mimar_anne newbabyno2 canım benim 2 gün kala 100 çıkmıştı şuan 8 haftalığım bence gayet iyi değerin gözünüz aydın ☺️