Merhaba güzel anneler, dün sabah saatlerinde planlı sezeryen ile doğum yaptım, kendi isteğim ile sezeryen oldum, ilk doğumum olmasına rağmen açıkçası doğuma giderken kafam çok rahattı, arkadaşlarım hep güzel şeyler söylemişti ama biliyordum ki herkesin yaşadığı kendineydi,gerçekten de öyle oldu 🌺 doğuma rahat gittim, odada hemşireler hazırlayıp ameliyathaneye indirdiler,eşim de doğuma girdi, doğum başlayınca biraz mide bulantım oldu o da herkeste oluyormuş ilaçla rahatladım, biraz şiddetli olunca sakinleştirici verdiler ve onunla çok rahatladım , bazı konularda da açıklama yapayım, şu karına bastırma olayını 3 kez yaptılar dayanılmayacak kadar kötü değil, ayağa uyuşukluğum geçer geçmez kaldırdılar yürüdüm oturdum bebeğimle ilgilendim, gaz konusu biraz sıkıntılı onun için kayısı kompostosu içiyorum ama bence rezene çayı çok iyi geldi👍🏻
bebeğim 39+3 te 3500 gr doğdu, ikimiz de sağlıklıyız çok şükür ancak sütüm gelmiyor 🥲 bugün taburcu olacağız eve gidince olur diye umuyorum , bu konuda tecrübeli annelerden Öneri bekliyorum 🙏🏻 İnşallah herkes en doğru zamanda bebeğine kavuşur 🌺