2prensesannesiiii Hanımlar ben yumurtlamadayım ama hiç akıntım yok normal mi test yaptım bugün doruklarda doktorada dün gittim çok güzel bi yumurta olacak 3 4 güne dedi bu gün test yaptım koyu çıktı baya akıntım yok ama ona şaşırdım 🤷🏻♀️😟
bsnrd 2prensesannesiiii akıntıya takılmayın bence testte cktysa yumurtlama🤗bnde ovulasyon testyle gebe kaldm
haticenurrr 2prensesannesiiii doktorun dedigi gibi 3-4 gün sonra mı koyulastı peki? bende bunu merak ediyorum
summer8 2prensesannesiiii korunmayı bıraktığımdan beri doğru düzgün akıntım yok valla ilkten beyaz yoğun geliyodu. Yumurta takip ettirdim bir kaç güne büyücek dedi testte çift çizgiyi gördüm yine akıntj yok bende de durum aynı yani. Önceden günde 2 3 kilot değişirdim afedersin
2prensesannesiiii bsnrd inşallah bende kalırım 15 cm dedi doktorum 3 4 güne çok güzel yumurtan olacak dedi yarın çatlat büyük ihtimalle 🥰 teşekkür ederim 🙏🏻
2prensesannesiiii bsnrd teşekkür ederim canım heyecanlıyım biraz kürtajdan sonra stres yok rahatım ama testi yaparken heyecanlanıyorum 🥰
bsnrd 2prensesannesiiii evet bende de vardı heyecan🤗ben aşılama yaptrdm tutmadı diğer ay biraktm.sadece öylesine test yapıyordum ve stres yoktu şükür ki tuttu çok engelliyormus 🤗kızım dört aylk smdi 🤗🤗
2prensesannesiiii bsnrd oy maşallah 🧿 allah bağışlasın 🥰🙏🏻💫 bana da nasip olur inşallah benim bebişin ilk haftalarında kalbi durdu o da ovülasyon testiyle oldu🥲 şimdide olur inşallah sağlıcakla
2prensesannesiiii Bay hadi bakalım bismillah Çek öyle başla tüm zorlu kapıları açar bu kelime ❤️💫 inşallah bu ay son bekleyişin olur kuzum artık bebeğinle 9 aylık bi yolculuk başlar onu beklersin sadece smin bsnada nasip olur bu ay inşallah 🥰🙏🏻🧿
Bay 2prensesannesiiii amin canım amin inşallah. Rabbim kimseye aratmasın. Testi yaptım ama fotoğraf ekleyemiyorum yardımcı olur musunuz .
2prensesannesiiii haticenurrr canım 27 si koyu 29 u aşırı silik çıktı 30 u doktora gittim 3 güne güzel bi yumurtam olacak dedi 31 i test yaptım pikti başka testim kalmadı yapamadım değerlendirdim ama
2prensesannesiiii haticenurrr evet ertesi günü silik olunca da çatlıyor önemli olan çatlama zaten yumurta tüplere salınıyor ve daha kolay oluyor