Sevgiiss Kızlar ilk bebek hareketlerini otururken mi ayakta mı uzanırken mi gece mi gündüz mü hissettiniz biz 17+3 olduk 3 gündür hissetmedim hiç ondan önce 3 gün arka arkaya hissetmiştim 🤷🏻♀️
Gizemmay Sevgiiss Genelde gece tam uyumadan önce yatarken hissediyordum o haftalarda pıt pıt vururdu 😊
Ays_cskn Sevgiiss Once gunduzdu sanirim simdi hem gece hem gunduz dinlenirken hissediyorum 21+1 iz bu arada 😊😊
Nisa1710 Sevgiiss ben 28. Haftaya kadar hep düzensiz hissettim 28. Den sonraa ooo şuan 38 im canımı acıtıyor 😂
Sevgiiss Gizemmay bende hiç gece hissetmedim 8 9 gibi saat akşam öyle hissediyordum . Düzenli miydi peki 3 gün üst üste hissettim şimdi hissetmşyorum
GizemAlkan Gizemmay sen o içerdeyken acaba buna bişiymi oldu diye düşünüyosun bebişte sen dışardayken acaba buna bişiymi oldu yattı kalkmıyor diye pıt pıt gece vuruyorr 😁😁😁
Gizemmay Sevgiiss o haftalarda düzenli olmaz hareketleri bazen arkası dönük olabilir duruşu bile etkiliyor hissetmeni. 31. haftadayım daha yeni aynı saatlerde hareket eder oldu
Rumsa Ays_cskn merhaba canım bende 21+3 deyim yattığım yada oturduğun hemen hissediyorum iki üç gündür çok hissetmeye başladım sende de öyle mi acaba normal mi bu durum
Gizemmay Sevgiiss kesin bir şey söylemek istemem korkutmak asla istemem her bebek her hamilelik farklı için rahat edecekse git gör sağlık ocağına git kalbini dinle ama hareketini hep aynı hissetmemek çok normal
Sevgiiss Gizemmay 17 haftalık hamileyim önceki hissetriğimde saniyelikti eminde olamadım haftaya randevum var gitmeli miyim şimdi acaba
Gizemmay Sevgiiss isterseniz gündüz sağlık ocağına gidin kalbini dinleyin içiniz rahat etsin böyle düşünmektense
Gizemmay Sevgiiss daha çok küçük hareketleri de küçücüktür stres yapmayın hiç siz rahat oldukça o da rahatlar 😊
Ays_cskn Rumsa merhaba Evet canim normal dinlenme aninda daha aktif oluyorlar genelde minikler aramizda bir gun var benimde oyle keyfini cikar☺☺☺