Merhabalar Manisaliyim ikinci bebeğime hamileyim ilk hamilelegimi şehir Hastanesi’nde yaptım ama çok zordu tek başıma kaldım eşimi bir kere olsun almadılar buda beni çok üzdü ve yordu şimdi özel istiyorum ama sezaryana alırlar diye çok korkuyorum bildiğiniz gerçekten normal doğumda sabırlı ve anlayışlı doktor bildiğiniz varmıdır acaba