Merhaba anneler. Ben 26 haftalık gebeyim gebelikten önce de gebelikte de tüylerimi alınca nokta nokta kırmızı duruyor kıl kökleri ve geçmiyor. Ağda yapınca da jiletle alınca da aynı. Varmı öneriniz bacaklarda özellikte o pürüssüz görüntü yok uzaktan sanki hala kıllar varmış gibi duruyır çok kötü eşim bile söylüyor niye böyle diye. Böyle olıpta kurtulan var mı nasıl geçer ? Lazer epilasyon yapınca geçer mi ? Doğumdan sonra giderdim en azından