Kızlar 14 haftalık hamileyim ara ara kanamam oluyor bugünde doktoruma plesantanın aşağıda oldunu söyledi yukarı cıka bilirde cıkmaya bilirde ama bebegi etkilicek birsey degil dedi varmı böyle olanınız aranızda hamilelim başından beri yatıyorum galıba bu şekilde devam yatmaya ara ara kanmam olabilir dedi inşallah olmaz umud ediyorum